_Happy Aniiversary Sayang...._

Happy Anniversary to my luvly husband Mohd Azwan Sairy...yang ke - 2 tahun pada 26 April 2010 yang lalu...

Nota dari isterimu...


sayang, terima kasih kerana telah banyak berkorban demi isterimu ini...menjadi teman, menjadi rakan, menjadi pengkritik, menjadi rakan kongsi, menjadi suami dan papa yang sangat penyayang..



Telah banyak cabaran dan dugaan yang kita hadapi bagi memahkotakan cinta kita sehingga ke hari ini dan membuahkan seorang putera yang sangat comel iaitu Azra Aaqil Zuhayr. Biarlah apa saja yang mendatang, biar apa jua tentangan mama berdoa semoga hanya ajal maut dapat pisahkan kita..


Bukan wang ringgit yang kita minta, bukan sponsor yang kita minta dan juga bukan harta.... itu semua kita dapat usahakan sendiri.... tetapi kenapa payah untuk merestui, kenapa susah untuk menerima kenapa susah untuk memberikan kita peluang....

Sayang....

kita telah hadapi saat pahit itu, waalaupun parutnya masih berbekas dihati mama...takkan mama lupakan sehingga ajal datang menjemput.terima kasih diatas segala sokongan yang papa berikan...mama tahu papa cuba memenuhi semua impian mama yang pernah hancur seketika dulu...thanks sayang...yang penting bagi mama ialah kebahagiaan kita sekarang.

Sayang....

iam not a perfect wife not even a perfect mother but i will give my best to both of u. InsyaAllah. Bimbinglah mama...

Berjumpa dan bercinta dengan sayang umpana anugerah yang diberikan oleh yang Esa. Tiada apa yang lebih indah dari itu.

Ya Allah Ya Tuhanku, berkatilah perkahwinan kami sehingga ke akhir hayat kami berdua. Rahmatilah dan lindungilah kami sekeluarga dibawah lembayung rahmat mu ya Allah. Murahkan rezeki dan permudahkanlah urusan duniawi dan ukhrowi kami.. jauhilah kami dari dengki, khianat dan perbuatan jahat manusia disekeliling kami. Amin ya rabbal alamin...






1 Response to "_Happy Aniiversary Sayang...._"

  1. Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra Says:

    heppi aniv to both of you .. semoga ikatan perkawhwinan ini kakan kekal bahagia selamanya ..aminnnnnnnnn

Post a Comment

Lilypie Breastfeeding tickers