Apa-apa aje la!

Hi all!

Apa mood aku hari ini???kenapa aku macam ni???tertekannya!Bukan kerana kerja yang melambak2 kat atas meja aku ni..... dah tentu bukan kerana suami tercita @ anak tersayang ...semuanya kerana.............


kerana.............


kerana milk production aku merudum lagi! ni mesti kerja kawan baik yang dah jenga-jengah tu....risaunya aku...tapi aku buat tak layan sangat. bila la aku punya Medela breast pump tu nak siap service... hu....

merindui hasil yang awal bulan ini...best! tak kira pagi, t/hr, ptg or mlm = masyuk jer.




Hasil yang masyuk....cepat la kembali



Apa lagi nak aku cuba ni????? jantung pisang?= dah pegaga?= dah karot?= dah bayam?=dah cheese?=dah pil moridone?=dah air teh logan+kurma merah?=dah cakap je la ape yang maybe aku tak tulis kat sini...semua dah aku cuba. hu hu hu hu....

Ponteng sesi mengepam?????? = TAK PERNAH walau sesibuk mana pun aku
Aaqil kurang direct feeding?????? = Lately ni dia kerap direct BF especilly malam = 3 kali dia akan BF, memang aku suka Aaqil Bf kerap waktu malam/siang.
Aku ada ambil ubat/drugs = TAKDE langsung!
Aku p------- = BELUM LAGI... Aaqil taknak adik lagi. dia nak bermanja dulu



ni masa outstation ke Kuantan...aku tetap buat rutin harianku untuk anak tersayang.

kadang-kadang aku soh Aaqil doakan semoga aku banyak susu... coz aku dah berjanji dengan dia semasa dia dalam kandungan lagi yang aku akan susukan dia sehingga umo dia 2 thn atlest.


Ni masa aku g Kuantan_aku tetap tak lupa pump even terpaksa curi2 masa.

Ya Allah ya tuhan ku....berikanlah hamba mu ini kekuatan dan rezeki yang banyak (susu) supaya aku dapat menjalankan tanggungjawabku kepada anakku dan tanggungjawabku kepada Mu Ya Allah dengan sebaiknya. Amin......

Cepat la masa suram ini berlalu.....







- Berdosanya mama pada Aaqil andai mama gagal dalam menjalankan tanggungjawab untuk menyusukan Aaqil sehingga at least 2 yrs..







_senyumanmu membuatkan mama rasa sangat gembira, bersyukur, sangat terharu yang tak dapat digambarkan dengan kata-kata...setiap kali ambil dari rumah babysitter, Aaqil akan memberikan senyumnya pada mama papa - mama rindu awak!

0 Response to "Apa-apa aje la!"

Post a Comment

Lilypie Breastfeeding tickers