My BF Jorney

Assalamualaikum & salam ramadhan

setelah 14 hari berpuasa... Syukur, dengan berkat ramadhan susu pun semakin banyak. Semenjak menghadiri sesi kaunseling pada 6 Ogos yang lalu...sampai sekarang, aku masih dan makin suka membuat power pumping

Jadual Pump di Office
9 pg - 11 pg - 1 ptg - 3ptg

Direct Feeding
5ptg - 7 ptg - 9 mlm - 11 mlm

Pump waktu malam
3pg - 5pg -6.30pg

tetapi jadual pump tu mengikut fleksibiliti dan jika aku ada kelas, akan ku adjust, tetapi yang penting mesti 4x dan keatas sesi mengepam kat office! Tapi ingat ye, pump aku tak perlu dipegang boleh hfree walaupun bukan yang jenis HFree. dan tiada alasan untuk aku tidak menghadiri kursus harian. aku memerah dan mengepam dimana-mana sahaja : dalam surau, kat workplace, dalam kereta, airport, hotel bilik mesyuarat dll.

hari cuti : DF n marmet bila aaqil makan n tidur, yang lain mengempeng! Aqqil pernah tertidur duduk sambil menyusu dan pernah juga tertidur diatas dada mama sambil susu. Suggguh indah bonding itu! Syukur, stock susu aaqil semakin bertambah. hati berbunga riang.



Saya anak susu mama


lately ni suka buat mulut ikan

Nak kongsi jadual pemakanan Aaqil
7pg - DF
9pg - BF (Biskut, agar2, puding, caremel, kelapa jelly,koko crunch, sweet corn =mana2 yang ada la)+ susu Mama or fresh milk mengikut kesesuaian
12.30t/r - makan tengahari (bubur nasi dengan pelbagai perisa sayur dan lauk mengikut giliran)
2ptg - Susu Mama
4 ptg - kudapan & susu Mama
6 ptg - makan malam (bubur)
8 mlm -kudapan -kadangkala
8mlm-7pg - susu mama


kawan baik Aaqil - papa

berbalik pasal raya, kami sekeluarga dah fitting baju raya...sedondon! tak sabar rasanya nak beraya dengan Aaqil (boleh kutip duit raya)hehhehe

Oklah u olls.. selamat bepuasa..

0 Response to "My BF Jorney"

Post a Comment

Lilypie Breastfeeding tickers