Sebab Inilah Aku BF

Hi salam...assalamualaikum

dah lama tak sempat nak update blog..

sempat blog walking and tertengok graf ni..



Salah satu sebab...dan inilah yang aku masih tegar dan akan terus tegar untuk fully Bf Aaqil sampai 2 tahun atleast. Lantaklah apa orang nak cakap, apa orang nak pikir kerana hanya aku je yang tahu dan boleh berikan yang terbaik buat anakanda tersayang.

yang paling aku tak suka bila orang cakap,..."senangla Bf, jimat, tak payah beli susu tepung" pantang aku orang cakap macam tu. Bukan masalah jimat, even BF lagi costly rather than FM. BF mom kena jaga pemakanan, kena ambil supplement yang maintenance dia beratus sebulan, kena ada gajet BF yang mahal2!.Bukan masalah duit!

Aaqil 8 mon

8 bulan yang manja, teramat manja:
- nangis kalau ditinggalkan seorang
- suka panjat kaki papa kalo namapak papa dia nak g mana-mana
- dah pandai berdiri with support (hobi dia memanjat aje)
- cepat bosan dengan sesuatu permainan - fenin mama papa nak beli mainan apa lagi
- suka main air - dah ada kolam sendiri
- dah pandai mencebikkan muka n nagis kalau mama marah...hehehhe
- dah pandai faham perasaan mama especially
- pandai mendengar kata ....alhamdulillah - berkat susu ibu barangkali
- badan agak susut sedikit coz lasak
- dah pandai main dengan walker dia...tapi kejab aje la, pas tu bosan
- hanya makan makanan yang dimasak oleh papa mama sahaja. bubur dengan pelbagai perisa
- suka makan buah
- suka cium papa, jeles mama dia



**credit tu kak rina 4 the mafla n kak aton for the snow cap**** for kak ira, jersey tu Aaqil tak muat lagi la...besar!

Doa mama: Semoga Aaqil sehat selalu, murah rezeki, jadi anak yang soleh.




0 Response to "Sebab Inilah Aku BF"

Post a Comment

Lilypie Breastfeeding tickers