Mood BZ

salam...

hmmm. 4 ur info office aku ni dah BLOCK blog.... baru je aku nak berjinak-jinak membloggingkan diri dan kena BLOCK! takpe la...layan............

cerita minggu ni?????? dari last weekend Aaqil tak sihat... Demam & Batuk... it happen again for the second time...kesian sangat denar dia batuk & setiao kali batuk mesti nangis (sakit agaknya) tak kira la tengah tido ke tak. Risau betul tengok anak aku sorang ni... last monday dah bawak g jumpa pediatric dia kat UMRA, everything ok... Alhamdulillah... aku takut anak aku kena asma jer...both side genetically ada sakit tu...tapi pediatric Dr Meghana cakap Lung Aaqil clear...lega dengar.

Hopefully Aaqil akan cepat recover... dengan bantuan air purifier yang papa dia belikan... sejak guna air purufier ni ada perubahan la..macam dalam rumah tak berhabuk n malam-malam sejuk sikit bilik aku... aku usung air purufier tu masuk bilik.hehehhe

Cerita offis, tak habis-habis dengan segala macam kerja untuk program yang dirancang...semoga usaha kami ini diberkati dan dipermudahkan olehnya.






- ni cerita last week yang tak sempat nak publish dah kena BLOCK! hehehe

0 Response to "Mood BZ"

Post a Comment

Lilypie Breastfeeding tickers