Happy 1 yr Fully Breast Feed

alhamdulillah, lega, seronok dan puas telah berjaya melengkapkan tahun pertama fully breasfeed. Another 1 year to go babe! Sangat seronok BF Aaqil dengan pelbagai posisi yang dia selesa... sometimes and always tertidur diatas dada. sangat seronok masa itu!

Kami sekeluarga juga telah selamat buat pre-celebration birthday Aaqil. Celebration yang sebenar akan dibuat di Johor bersama bapak mertuaku yang sama tarikh lahirnya dengan anakku!



Credits to person who alwayz support my BF
1. Mr Suami tercinta
2. Anak tersayang - Azra Aaqil
3. My BS - Kak Ita -yang menguruskan EBM dan Fresh Milk Aaqil
4. Kak Yan yang tak jemu2 mengajar aku pasal BF dari masa aku mengandung lagi...i really appreciate it!
5. Kak farah Farhan - aku pernah menuntut ilmu BF dengan die
6. My Boss - Pn Faridah yang sangat memahami ... siap dia boleh cakap ngan aku, nanti nak flight ke Johor zura kena bawa beg susu lagi la..
7. Semua ibu2 yang menyusu!
8. Keluarga
9. Kengkawan - ada yang mengajar aku mengenal Breast pump.
10. diri sendiri! yang utama dalam menjayakan BF. Perlu ada kemahuan yang mendalam, ikhlas dan bukan kerana mengikut orang atau suka-suka. You have done a good job zura. Congratz!

Entri seterusnya akan ku update pasal birthday aaqil pula.

0 Response to "Happy 1 yr Fully Breast Feed"

Post a Comment

Lilypie Breastfeeding tickers