Ada Aku Kesah!

Hi All...

Hari ini sesi mencurakan perasaan! curah ker?????? heheh.... ada aku kesah! ada aku peduli! Ya Allah berilah aku kekuatan, keberanian & KEMENANGAN! Ingatlah sesuatu, DOA orang yang teraniaya selalu dimakbulkan... InsyaAllah.

aku tak kesah...aku tak takut, aku tak gentar! .. yang penting hati mau ikhlas. Hati, sabar ye...ini cuma dugaan dunia. dugaan dari orang yang tak penting pun dalam hidup aku. i can handle it!

Sabar ye....sabar! Ada orang lain yang lebih terduga dari kita! Thanx to those yang memahami & sudi berkongsi dengan diri ini. TQ



- motif aku uploag gambar ni- sebenarnya aku rindu kengkawan masa kerja KFC, masa belajar, masa kat rumah bujang dulu... semuanya mereng2 otaknya... but i thing, very2 professional and jujur dan tak jaga dalam kain orang lain. Mas...Maimun, Jun, Mun, Nana, ramai lagi la....

0 Response to "Ada Aku Kesah!"

Post a Comment

Lilypie Breastfeeding tickers